Födelsedag

Ibland undrar jag ifall någon överhuvudtaget ens läser den här bloggen.
Förväntar mig inte direkt att någon gör det, då den är riktigt ny.

I alla fall så firade jag min födelsedag idag och jag fick en Sabaton-tröja och ett par hörlurar av mamma, och en gummianka av en kompis. c: Vi firade med pizza och tårta.

Den enda tråkiga var att knappt några av mina vänner grattade mig i skolan. Och när jag berättade vad jag hade fått så var en av dem rejält otrevlig. (Hon sa 'Är du stolt över det där eller? Det är ju så lite. Jag brukar få saker för minst 1000 kronor" i en ganska hånfull ton. Not fun.)


Kommentarer
Maya

Kärlek till din blogg. Tack för att du gjort den.

Svar: Tack, hihi c:
Tonky

2013-09-15 @ 09:53:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tonky.webblogg.se

En blogg som handlar om min vardag och typ hbtqa+, feminism, sexism, respektlösa människor och ankor.

RSS 2.0