hej

Detta får bli mitt första riktiga inlägg.
Jag kallas Tonky och är snart 16 år gammal. Jag fyller år den 31 maj.
Jag kommer mest blogga om min vardag och mina politiska åsikter.
Jag gillar att titta på tv, läsa och skriva på min fritid. Jag tittar på mest på Supernatural, Hannibal, Doctor Who och Game of Thrones.
Jag läser väldigt mycket, en av mina favoritförfattare är H.P Lovecraft.
Jag är väldigt förtjust i musik och lyssnar på allt från Emilie Autumn till Sabaton.
woho.

bakgrunden är där för att jag älskar rymden och aliens och har gjort det sedan jag var en liten fjant.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tonky.webblogg.se

En blogg som handlar om min vardag och typ hbtqa+, feminism, sexism, respektlösa människor och ankor.

RSS 2.0