Min nya skola

Det här blir ett tråkinlägg, då jag inte direkt vet vad jag ska skriva om.
Jag har börjat på en ny skola. Det känns ganska svårt, då jag saknar mina gamla lärare extremt mycket (speciellt Mattias som var den bästa läraren någonsin) men har börjat se lite positiva saker i min nya skola.
 
  • God skolmat (Vi har matkuponger och kan då äta på ett fyrtiotal resturanger i Söder för 55 kronor)
  • Trevliga lärare (Älskar speciellt min engelsklärare, som är jätterolig)
  • Biblioteket är underbart. De har ett helt rum för SCFI, Fantasy och skräck.
  • Trevliga människor i min klass
Negativt är dock att det är omöjligt att hitta bra vegetariska resturanger och att jag inte har fått några vänner (tror jag) ännu men jag jobbar på det!


Kommentarer
vet inte varför jag frågar men i alla fall

vilket ämne var mattias lärare för då?

2013-09-24 @ 18:16:42
Blubb

Går du på vgy? Har fått för mig att någon av mina vänner har sagt det. Går själv där. c:

Svar: Ja, det gör jag! c:
Tonky

2013-12-11 @ 08:11:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tonky.webblogg.se

En blogg som handlar om min vardag och typ hbtqa+, feminism, sexism, respektlösa människor och ankor.

RSS 2.0